2011. március 18., péntek

Az első táskám

Egy kis kitérőt tettem az ágytakaró varrásban, mert a Meseboltban csodás anyagokra találtam és egyből tudtam mit szeretnék belőle készíteni. Nem mondom elsőre bontás nélkül sikeredett, de a végeredménnyel meg vagyok elégedve :)
Ez a fazon nagyon tetszik, így biztos varrok még hasonlót!
Aki szeretne készíteni hasonló táskát , az a névre kattintva a képes leírásnál találja magát, de le is tölthető.

Novita thank you for the pattern!!!!





Szép napot! :)

16 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Nekem is nagyon tetszik, klassz lett, jó pakolós, olyan anyahozdmégeztis-fazon:)

Anyinyóka írta...

Nagyon klassz lett, és csodás az anyag is. Ez az a táska, aminek a mintáját átküldted?

Kata írta...

Igen jó pakolós, sőt ez nem is az eredeti méret, a legközelebbit annak alapján készítem, az még nagyobb :)

Kata írta...

Nem , ez nem az a táska,de ha érdekel beteszem ide a linkjét, ingyenes minta ez is.
A másikból inkább bevásárlós tasi lesz.

kandy írta...

De ügyes vagy!!!!!!

Kata írta...

Köszi Kandy! Igyekszem :)

bruercsi írta...

Jól van! Nagyon szép!! Piroska látta már? :) Jó a tutorial is!!

Dia írta...

Kata, nagyon szuper lett! És az anyagok is tényleg szuperek!

N Zsuzsa írta...

Nekem is nagyon tetszik, már régóta tervezek én is hasonlót. Egy jó anyag kellene. Ez milyen vastag? Karton vagy valami vastagabb?

Kata írta...

Nem látta még Piroska és nem is fogom tudni megmutatni, mert a haladó tanfolyamra sajnos nem tudok menni, nincs ki vigyázzon a gyerekekre :(

Kata írta...

Köszönöm Dia :)

Kata írta...

Zsuzsa, ez sima pamutvászon. Az alsó részébe hogy tartása legyen vastagabb rávasalhatós vetexet tettem.

Cicurka írta...

Tetszik!

Kata írta...

Köszike :)

Judit írta...

Ó, hát ez remek lett!!!

Kata írta...

Köszönöm!!!!