2010. november 23., kedd

Ajándékok

Kriszta nálunk járt pénteken és nem jött üres kézzel, ezeket a csodás ajándékokat kapták a gyerekek, én pedig egy gyönyörű cserepes virágot.KÖSZÖNJÜK szépen!!!!!
Legközelebb tilos ajándékkal érkezni ! :))))

Drága Krisztám köszönöm hogy itt voltál, nagyon jól éreztem magam remélem hamarosan ismét sikerül összehozni egy "találkát" :)

Azért én sem üres kézzel vártam Krisztát, csak fotózni nem tudtam az ajándékokat amiket készítettem a csajoknak, amint lesznek fotók mutatom őket :)

A képek minőségéért elnézést, de ebben az időben lehetetlen szép képeket készíteni :(





2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Örülök, hogy ott lehettem és csinálom mindjárt a képeket a te ajándékaidról is, csak ebben a fránya időben nem is olyan egyszerűű! Várom már a következőt!!!!!!!!!!!!!!!!

Kata írta...

Én is nagyon várom ám!!!!!!!!!!! :)